فرشته ها که میخورن زمین!

زنــ✿ـگ تفـ✿ــریح❀◕ ‿ ◕❀

✿ دخترونه های من ✿

فرشته ها که میخورن زمین!

عکس العمل (مردم) وقتی که (فرشته) اسیرشون میخوره زمین!



نظرات شما عزیزان:

استلا
ساعت18:39---11 آبان 1393
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااام وب جالبی داری وبت عالییییییییییییییییه اگه می شه به وب منم سری بزن بای لایک
پاسخ:سلام.ممنون لطف داری.


ویونا
ساعت3:08---30 شهريور 1393

ﺳﻮﺍﻝ ۱ >>>>> ﺑﻠﺪﻡ >>>>>>> 0.5 ﻧﻤﺮﻩ
ﺳﻮﺍﻝ ۲ >>>>> ﺑﻠﺪﻡ >>>>>>> 0.25 ﻧﻤﺮﻩ
ﺳﻮﺍﻝ ۳ >>>>> ﺑﻠﺪﻡ >>>>>>> 0.5 ﻧﻤﺮﻩ
ﺳﻮﺍﻝ ۴ >>>>> ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ >>>>>>> 4 ﻧﻤﺮﻩ
من :|
طراح سوال
بازم من :|


توحید
ساعت15:47---27 شهريور 1393
سلام ...
خسته نباشی ...
وب خوبی داری ...
امیدوارم موفق باشی
پاسخ:ممنون.همچنین.


mahdi
ساعت17:38---25 شهريور 1393
درود.
دمت گرم با پستات کلی حال کردم خوشحال میشم ی سری هم ب وب من بزنیو نظرتو راجعش بدونم راسی اگه با تبادل لینکم موافقی ی خبر بده در خدمتم
قربانت
پاسخ:ممنون از نظرتون.خبرتون میکنم.


ملینا
ساعت17:25---25 شهريور 1393
وبت عایه گلم موفق و سر بلند باشی به کارت ادامه بده
پاسخ:مر30 عزیزم.همچنین.


shahram&maryam
ساعت11:59---25 شهريور 1393
سلام عزیز.ممنون از اینکه به وبم سر زدی.وبت عالیه.راستی لینکت کردم.
پاسخ:خواهش میکنم.موردی نیست خوشحال شدم.ممنون از لطفتون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:,

] [ 1:38 ] [ شیدا ]

[ ]